Flame wars: Ati vs Nvidia

Per parlar de components, per "fardar" de màquina, de possibles problemes i solucions...

Moderador: Sielarts Team

Prefereixes una tarja gràfica Ati o Nvidia?

Ati
2
67%
Nvidia
1
33%

Vots totals : 3

Flame wars: Ati vs Nvidia

EntradaAutor: hande » 24 abr. 2009, 12:04

Que comenci la guerra!

Que preferiu Ati o nvidia? No cal dir que estem parlant de targetes gràfiques per a PC. I per donar una mica de fil començo jo mateix.

Avui dia crec que ATI guanya de bastant, i que consti que jo tinc una nvidia geforce 8800gt, però tenint en compte els resultats de proves de rendiment i sobretot, per la diferència de preu que hi ha entre models semblants (de rendiment) d'ati/nvidia crec que son motius més que suficients per agafar-se una ati si volem actualitzar la nostra gràfica ara per ara.

Models com la 4670 son un clar exemple de la política de qualitat i preus d'Ati (amd-ati).
Alguns potser direu que no hi ha res que superi el rendiment dels models superiors de la serie gtx d'nvidia geforce, però el preu tampoc el supera res! :lol:
hande
Administrador

Entrades: 195
Membre des de: 20 abr. 2009, 11:39

Re: Flame wars: Ati vs Nvidia

EntradaAutor: elzahr » 26 maig 2009, 01:06

ATI le da 5 patadas en el culo a nVidia en relacion calidad/precio. Por eso mola mas... :P
Imatge
elzahr
Iniciat

Entrades: 7
Membre des de: 26 maig 2009, 01:02

Re: Flame wars: Ati vs Nvidia

EntradaAutor: hande » 23 ago. 2009, 12:01

I si la gent no ho tenia prou clar només cal donar un cop d'ull a la ATI 4770... la millor gràfica en relació qualitat/preu del moment.
hande
Administrador

Entrades: 195
Membre des de: 20 abr. 2009, 11:39

Torna a: Hardware

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant